Vedoucí prodejny

Informace o pozici:

Místo pracoviště:
Praha

Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zadavatel:
KRM (Czech Republic) s.r.o.

Vedoucí prodejny obuvi ECCO Metropole Zličín

Energického vedoucího se zkušeností v oblasti retailu, který si nemyslí, že práce vedoucího znamená práce v zázemí prodejny a dělání administrativy. Do týmu chceme někoho, kdo se nebude bát svým zaměstnancům jít příkladem v aktivním prodeji, bude je podporovat, trénovat, ale i kontrolovat a zhodnocovat s nimi výsledky.

A samozřejmě milovníci obuvi mají přednost!:-)

Zajímavou fixní mzdu a motivující měsíční bonusy při splnění nastavených cílů.

Pravidelné soutěže o zajímavé finanční částky či hmotné ceny.

Práci v prestižní nadnárodní společnosti, kde si ale uchováváme rodinnou atmosféru.

Zaměstnanecké slevy.

Stravenky v hodnotě 100 Kč na den.

Příspěvek 500 Kč v poukázkách na volný čas.

Dostanete od nás uniformu, jejíž součástí jsou 4 páry té nejpohodlnější obuvi na světě. A k tomu každý měsíc 1000 Kč na údržbu uniformy.

Pitný režim na pracovišti zdarma - voda, káva, čaj.

Příspěvek na penzijní připojištění.

Možnost využít Multisport kartu (vstup do sportovních a wellness center) s příspěvkem od zaměstnavatele.

Volnost při rozhodování, ale také zodpovědnost. Zkrátka dostanete možnost řídit naši prodejnu jako "vlastní byznys". S našimi vedoucími se dělíme o všechny informace, které jim můžeme poskytnout včetně různých finančních výsledků a oni se na základě toho můžou rozhodovat, jaké akce ve své prodejně udělají, do čeho chtějí investovat a do čeho zase ne.

Nejvíce času Vám zabere práce s Vaším týmem, jejich trénink, koučování a hodnocení výsledků. Druhá aktivita, které se budete věnovat nejčastěji je komunikace se zákazníkem, aktivní prodej, pomoc zákazníkům s výběrem té nejvhodnější obuvi, prezentace značky.

Očekáváme, že poženete sebe i svůj tým ke stále lepším výsledkům.

Dále budete zodpovědný/á za vzhled prodejny, příjem a odesílání zboží, práce s reporty, plánování směn, inventury, takže ani administrativě se nevyhnete:-)

Na této pozici očekáváme znalost angličtiny alespoň na úrovni B1. Angličtinu budete primáně potřebovat pro komunikaci se zákazníky (jakýkoli další jazyk je zde výhodou) a také pro mailovou komunikaci s naší zahraniční centrálou, pro řešení problémů z oblasti IT, pro vyplňování reportů a pro komunikaci se zahraničními návštěvami, ale rozhodně se není čeho bát, nečekáme rodilého mluvčího, pokud se tedy nebojíte komunikace v angličtině se zákazníkem, zbytek už zvládnete.

KRM (Czech Republic) s.r.o. je dceřinou společností dánské firmy ECCO Sko. ECCO je globální a přitom rodinná firma s dlouholetou tradicí. Boty, kabelky a další kožené doplňky designujeme, šijeme i prodáváme už více než 50 let. Zakládáme si na kvalitě, skandinávském designu a přátelském přístupu k zákazníkům, kteří se k nám díky tomu rádi vracejí. Jsme si dobře vědomi toho, že za tím vším, co dnes ECCO reprezentuje, stojí lidé – naši zaměstnanci. Více informací o nás najdete na www.prace-ecco.cz.

Kontakt:

KRM (Czech Republic) s.r.o.

Zde můžete přiložit své CV či jakýkoliv jiný dokument
Zasláním Vašeho životopisu souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů pro potřeby tohoto výběrového řízení ve smyslu zákona 101/2000Sb.