Produktový Alokátor pro oblast retailu (Aj &NJ)

Informace o pozici:

Místo pracoviště:
Praha

Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:
Vyšší odborné

Zadavatel:
ECCO (Czech Republic) s.r.o.

Do našeho stávajícího Buying & Merchandising týmu hledáme zkušeného Alokátora, který bude zodpovědný za oblast DACH (Německo, Rakousko, Švýcarsko. Produktový Alokátor v naší společnosti úzce spolupracuje nejen se Store Manažery prodejen ve svěřeném regionu, ale i s Retail Manažery a celým Merchandising & Planning týmem, a to napříč celou společností.



Co přesně bude náplní Vaší práce?



  • Zodpovědnost za správné zásobování našich prodejen (ve spolupráci s retailovými týmy)

  • Efektivní alokace našich produktů mezi jednotlivé prodejny, za účelem optimalizace prodeje

  • Analýza - neboli performance review produktů v rámci sezonních období, prodejní feedback jednotlivých kolekcí, (bestsellers, slowmovers atd.)

  • Konsolidace sezónních zásob

  • Koordinace vratek sezonních produktů do centrálního skladu

  • Optimalizace hlavních sezonních objednávek na základě stanovených úrovní jednotlivých prodejen

  • Zodpovědnost za přípravu úvodních objednávek v případě plánovaného otevření nové prodejny, případně přesuny skladu při uzavření prodejny

  • Správa Master dat v systému DAX12 + 365

  • Koordinace dodávek marketingových materiálů pro svěřený region

  • Analýza možného vývoje prodejnosti našich produktů v rámci prodejen, návrhy doporučení, ad hoc reporting

  • Úzká spolupráce s prodejnami a Retail Manažery (zákaznické objednávky, reklamace, status jednotlivých objednávek, alokačních plánů, dodávek zboží apod.)


Co by Vám podle nás nemělo chybět, abyste uspěl/a?



  • Předchozí praxe na obdobné pozici, nejlépe se zaměřením na produkt, a to minimálně 2 roky

  • Praxe v oblasti retailu/fashion s přesahem na mezinárodní trhy je velkou výhodou

  • Pokročilá znalost Excel

  • Znalost SAP či jiného zásobovacím a skladovém systému

  • Analytické myšlení a schopnost vidět za horizont, orientace v KPIs

  • Angličtina a Němčina na pokročilé úrovni

  • Přesnost a zaměření na detail

  • Prezentační a komunikační dovednosti

  • Ochotu příležitostně cestovat na jednotlivé prodejny ve svěřeném regionu


Co Vám můžeme nabídnout?


Zázemí stabilního korporátu, ale se startup myšlením a dynamikou. Nabízíme práci, kde se nebudete nudit, každý den budete objevovat kouzlo retailu a jeho nepředvídatelnost


Neformální prostředí naší pražské kanceláře


Přidáme Vám 5 dní volna navíc


Dále obdržíte stravenky, poukázku na volný čas, přispějeme Vám i na penzijko či MultiSportku


Navíc od nás 4x ročně obdržíte pár našich skvělých bot na reprezentaci společnosti. Pro rodinu a kamarády zase můžete využít až 50% slevy na všechny naše produkty


Pokud jste dočetli až sem a pořád si říkáte, že tohle by mohla být ta správná příležitost právě pro Vás, určitě nám zašlete svoje CV v anglické verzi. Budeme se těšit na Vaše reakce.


English version


We are seeking a skilled Retail Allocator who will be a part of the Buying & Merchandising team, responsible for assigned markets Germany, Austria and Switzerland. The Retail Allocator corporates closely with local Store & Retail Area Managers, Merchandising & Planning & Allocation team as well.


Tasks and responsibilities:



  • Keep an overview of the stock levels in all stores (in collaboration with the Retail team)

  • Repeat stock in season by manual order management based on analysis of fast-moving stock and weeks of coverage – placing orders, clearing backlogs, orders validation and follow up on central warehouse execution

  • Efficient movement of stock (stock transfers and consolidation) between stores to constantly optimize sell through within market)

  • Feedback to the product team on SKU performance – bestsellers / slow sellers management

  • Feedback on size-curve patterns in the market

  • Movement of stock to outlets / warehouse by end of season

  • Operationally responsible for coordinating returns by the end of season to the central warehouse

  • Give input on current store grading to optimize cross docks to stores (main orders)

  • Responsible for building new store opening stock packages an stock movement after closure

  • Maintaining Stores masterdata in DAX12 + 365 to make sure correct info is shared within company

  • Coordination of promotional materials deliveries in timely manner

  • Various reporting activation on regular and ad hoc basis

  • Cooperation with retail and store managers in a close manner (costumer orders, claims, order status, sharing allocation plan, sharing all store-related information needed


Requirements:



  • Minimum 2 years of relevant working experience (experience from the fashion industry is preferred, but not mandatory)

  • Knowledge/experience within retail and/or fashion industry with International exposure is an advantage

  • Advanced Excel skills, SAP, DAX user would be an asset

  • Analytical approach and fact driven on KPIs (stock turn, weeks cover, missed sales etc.)

  • Masters German & English languages on a negotiating level (written and spoken) is essential

  • Self motivated with critical attention to detail, deadlines and reporting, high attention to detail

  • Strong communication skills and interaction with multiple stakeholders and nationalities

  • Occasionally travel to the stores and the Retail Meetings


What do we offer:


Being part of a big global company with growth opportunities to develop yourself


Informal work environment in our offices in Prague


Five extra days off


Meal voucher, Multisport card, pension allowance


4 free pairs of ECCO shoes per year, company discounts for our products


Ready for a new opportunity? Please share your CV in English. We are looking forward to meeting you for an interview.

Zde můžete přiložit své CV či jakýkoliv jiný dokument
Zasláním Vašeho životopisu souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů pro potřeby tohoto výběrového řízení ve smyslu zákona 101/2000Sb.