Produktový Alokátor pro oblast retailu (Aj &NJ)
Informace o pozici:
Místo pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Požadované vzdělání:
Vyšší odborné
Zadavatel:
ECCO (Czech Republic) s.r.o.
Do našeho stávajícího Buying & Merchandising týmu hledáme zkušeného Alokátora, který bude zodpovědný za oblast DACH (Německo, Rakousko, Švýcarsko. Produktový Alokátor v naší společnosti úzce spolupracuje nejen se Store Manažery prodejen ve svěřeném regionu, ale i s Retail Manažery a celým Merchandising & Planning týmem, a to napříč celou společností.
Co přesně bude náplní Vaší práce?
- Zodpovědnost za správné zásobování našich prodejen (ve spolupráci s retailovými týmy)
- Efektivní alokace našich produktů mezi jednotlivé prodejny, za účelem optimalizace prodeje
- Analýza - neboli performance review produktů v rámci sezonních období, prodejní feedback jednotlivých kolekcí, (bestsellers, slowmovers atd.)
- Konsolidace sezónních zásob
- Koordinace vratek sezonních produktů do centrálního skladu
- Optimalizace hlavních sezonních objednávek na základě stanovených úrovní jednotlivých prodejen
- Zodpovědnost za přípravu úvodních objednávek v případě plánovaného otevření nové prodejny, případně přesuny skladu při uzavření prodejny
- Správa Master dat v systému DAX12 + 365
- Koordinace dodávek marketingových materiálů pro svěřený region
- Analýza možného vývoje prodejnosti našich produktů v rámci prodejen, návrhy doporučení, ad hoc reporting
- Úzká spolupráce s prodejnami a Retail Manažery (zákaznické objednávky, reklamace, status jednotlivých objednávek, alokačních plánů, dodávek zboží apod.)
Co by Vám podle nás nemělo chybět, abyste uspěl/a?
- Předchozí praxe na obdobné pozici, nejlépe se zaměřením na produkt, a to minimálně 2 roky
- Praxe v oblasti retailu/fashion s přesahem na mezinárodní trhy je velkou výhodou
- Pokročilá znalost Excel
- Znalost SAP či jiného zásobovacím a skladovém systému
- Analytické myšlení a schopnost vidět za horizont, orientace v KPIs
- Angličtina a Němčina na pokročilé úrovni
- Přesnost a zaměření na detail
- Prezentační a komunikační dovednosti
- Ochotu příležitostně cestovat na jednotlivé prodejny ve svěřeném regionu
Co Vám můžeme nabídnout?
Zázemí stabilního korporátu, ale se startup myšlením a dynamikou. Nabízíme práci, kde se nebudete nudit, každý den budete objevovat kouzlo retailu a jeho nepředvídatelnost
Neformální prostředí naší pražské kanceláře
Přidáme Vám 5 dní volna navíc
Dále obdržíte stravenky, poukázku na volný čas, přispějeme Vám i na penzijko či MultiSportku
Navíc od nás 4x ročně obdržíte pár našich skvělých bot na reprezentaci společnosti. Pro rodinu a kamarády zase můžete využít až 50% slevy na všechny naše produkty
Pokud jste dočetli až sem a pořád si říkáte, že tohle by mohla být ta správná příležitost právě pro Vás, určitě nám zašlete svoje CV v anglické verzi. Budeme se těšit na Vaše reakce.
English version
We are seeking a skilled Retail Allocator who will be a part of the Buying & Merchandising team, responsible for assigned markets Germany, Austria and Switzerland. The Retail Allocator corporates closely with local Store & Retail Area Managers, Merchandising & Planning & Allocation team as well.
Tasks and responsibilities:
- Keep an overview of the stock levels in all stores (in collaboration with the Retail team)
- Repeat stock in season by manual order management based on analysis of fast-moving stock and weeks of coverage – placing orders, clearing backlogs, orders validation and follow up on central warehouse execution
- Efficient movement of stock (stock transfers and consolidation) between stores to constantly optimize sell through within market)
- Feedback to the product team on SKU performance – bestsellers / slow sellers management
- Feedback on size-curve patterns in the market
- Movement of stock to outlets / warehouse by end of season
- Operationally responsible for coordinating returns by the end of season to the central warehouse
- Give input on current store grading to optimize cross docks to stores (main orders)
- Responsible for building new store opening stock packages an stock movement after closure
- Maintaining Stores masterdata in DAX12 + 365 to make sure correct info is shared within company
- Coordination of promotional materials deliveries in timely manner
- Various reporting activation on regular and ad hoc basis
- Cooperation with retail and store managers in a close manner (costumer orders, claims, order status, sharing allocation plan, sharing all store-related information needed
Requirements:
- Minimum 2 years of relevant working experience (experience from the fashion industry is preferred, but not mandatory)
- Knowledge/experience within retail and/or fashion industry with International exposure is an advantage
- Advanced Excel skills, SAP, DAX user would be an asset
- Analytical approach and fact driven on KPIs (stock turn, weeks cover, missed sales etc.)
- Masters German & English languages on a negotiating level (written and spoken) is essential
- Self motivated with critical attention to detail, deadlines and reporting, high attention to detail
- Strong communication skills and interaction with multiple stakeholders and nationalities
- Occasionally travel to the stores and the Retail Meetings
What do we offer:
Being part of a big global company with growth opportunities to develop yourself
Informal work environment in our offices in Prague
Five extra days off
Meal voucher, Multisport card, pension allowance
4 free pairs of ECCO shoes per year, company discounts for our products
Ready for a new opportunity? Please share your CV in English. We are looking forward to meeting you for an interview.